Mindfulness Online

Waar en wanneer je maar wilt, met of zonder persoonlijke begeleiding.

Waar ben je naar op zoek?

Wat wil je dat mindfulness online je brengt?
Misschien meer rust in je hoofd?
Worstel je met een burn-out, depressie of angst?
Of ben je gewoon nieuwsgierig?

Stop met zoeken en zit eens stil.
De enige die antwoorden op je vragen heeft,
ben jij zelf.

Stop met zoeken en luister.
Als je lang genoeg wacht,
en geduld hebt,
dan wordt het vanzelf stil.

Stop met zoeken en luister,
naar de antwoorden in jezelf.

Online training

 ‘Unwind your mind’

‘Unwind = relaxen, ontspannen’

Vind rust en ontspanning door los te laten en te leren zijn met wat er is. Ontdek een solide basis van rust en vertrouwen, die altijd aanwezig is.

‘Unwind = ontwarren, ontwikkelen’

Krijg inzicht in de reactieve patronen en overtuigingen van je geest die onder andere zorgen voor onrust in je hoofd, stress en spanning, burn-out, piekeren en zorgen, angst en depressie.

Mindfulness online vanuit thuis: Een openstaande laptop met handen die aan het tikken zijn, op een houten tafel met een notitieboekje en kop thee.

Hoe werkt mindfulness online?

In de loop van 13 stappen krijg je een scala aan mindfulness oefeningen aangereikt. Stap voor stap wordt je hier met behulp van tekst en audiofragmenten in begeleid.

De oefeningen worden ondersteund door verschillend handouts die je kunt downloaden en gebruiken.

Extra persoonlijke begeleiding is altijd mogelijk. Zodra je met de training bent gestart kun je dit aanvragen.

Als je hieronder je email invult, kun je gelijk starten.
Wat heb je te verliezen?

Wat komt er aan bod?

  • Een solide basis vinden van rust en vertrouwen
  • Luisteren naar je lichaam en je grenzen
  • In het hier en nu zijn met behulp van de zintuigen
  • Dankbaar zijn en vreugde ervaren
  • Je reactieve en niet behulpzame patronen verkennen
  • Kunnen zijn met wat er is, zonder je erin te verliezen
  • Omgaan met moeilijke gedachten en emoties
  • Emoties toelaten en voelen in je lichaam
  • Van reageren naar wijs antwoorden
  • Vriendelijkheid en goed voor jezelf zorgen

Voor wie?

Hoewel een training in een groep ook veel voordelen kan hebben, vind jij het misschien wel veel fijner om dit op jezelf te doen. Dat is op zich al reden genoeg.

Het kan ook zijn dat je niet aan een bepaalde tijd of plaats gebonden wilt zijn, of dat je je eigen tempo wilt volgen.

Andere redenen waarom mindfulness online iets voor jou kan zijn:

  • Als er geen training bij jou in de buurt wordt gegeven.
  • Wanneer het niet lukt wegens ziekte of een beperking om naar een training toe te gaan.
  • Bij een sociale angst of fobie.
  • Of wat voor reden je ook hebt…..
Man alleen lopend in de natuur tussen de bomen door.

‘Peace of mind is found by stopping to look for it.’

Waarom mindfulness online?

  1. Ik ontdekte in de 8-weekse mindfulnesstrainingen dat de sessies best wel vol zaten en dat ik vaak niet aan alles toekwam. Ik merkte dat ik nog veel meer oefeningen, tools en inspiratie mee zou willen geven en zou willen delen.
  2. Daarnaast vindt lang niet iedereen het fijn om een training in een groep te volgen, om wat voor reden dan ook. Individueel is dan vaak weer wat prijzig. Ik wilde de training voor iedereen toegankelijk maken.
  3. Via deze weg kan ik veel meer mensen bereiken en misschien een stukje rust laten ontdekken in zichzelf.
Mindfulness online vanuit thuis: Een openstaande laptop met handen die aan het tikken zijn, op een houten tafel met een notitieboekje en kop thee.

Over de trainer

Mijn naam is Marc, mindfulnesstrainer en coach, vader en mens. Ook ik liep en loop tegen dingen aan in mijn leven. Mindfulness liet me een andere manier zien om hiermee om te gaan.

Vanuit mijn ervaring begeleid ik je graag op jouw weg. Het mooie van een online traject vind ik dat je rustig aan je eigen tempo kunt volgen en de tijd kunt nemen om stil te staan bij wat je ervaart.

Ik kan je begeleiden in woorden via de website en audio, of via de mail. De keuze is aan jou. Heb je nog vragen of wil je meer informatie, mail me dan gerust op marc@silenz.nl.

Lees hier meer over mij >

De trainer die de mindfulness online begeleid in meditatiehouding in het gras.
De trainer die de mindfulness online begeleid in meditatiehouding in het gras.

Over de trainer

Mijn naam is Marc, mindfulnesstrainer en coach, vader en mens. Ook ik liep en loop tegen dingen aan in mijn leven. Mindfulness liet me een andere manier zien om hiermee om te gaan.

Vanuit mijn ervaring begeleid ik je graag op jouw weg. Het mooie van een online traject vind ik dat je rustig aan je eigen tempo kunt volgen en de tijd kunt nemen om stil te staan bij wat je ervaart.

Ik kan je begeleiden in woorden via de website en audio, of via de mail. De keuze is aan jou. Heb je nog vragen of wil je meer informatie, mail me dan gerust op marc@silenz.nl.

Lees hier meer over mij >

Logo van Silenz waar je terecht kunt voor mindfulness online

Aan deze training wordt momenteel met zorg en aandacht gewerkt. Dit najaar zal hij online gaan.

Wil je weten wanneer en gelijk vrij toegang tot deze uitgebreide online training? Laat dan hieronder je naam en email achter. Je ontvangt dan automatisch bericht, ook over nieuwe (online) trainingen. Daarnaast stuur ik je regelmatig ter inspiratie een artikel over rust vinden in jezelf.

Hoe nu verder?

Met je inloggegevens kun je inloggen in de online trainingsomgeving van Silenz. Daar krijg je stap voor stap de mindfulness oefeningen en achtergrondinformatie aangereikt. Zo kun je stap voor stap mindfulness integreren in je leven. Je kunt kiezen uit drie opties:

 

Favicon van Silenz - Science Based Mindfulness Training

Wat ik je graag geef…

Vul hieronder je naam en e-mailadres in en ontvang:

1) Vrij toegang tot de mindfulness online training ‘Unwind your Mind’.

2) Regelmatig een stuk ‘Stilte in jezelf’ in je mailbox, met daarin inspiratie voor meer vertrouwen, rust en vreugde in je leven.

3) Een bericht wanneer nieuwe (online) trainingen van start gaan.

Dankjewel voor je interesse en vertrouwen. Vergeet niet je inschrijving te bevestigen via de mail die je ontvangt.